Årligt tilbagevendende opgaver
Januar – Februar – Marts – April – Maj – Juni – Juli – August – September – Oktober – November – December
- Afholdes bestyrelsesmøde hvor regnskabet fra foregående år gennemgås.
- Nyt budgetforslag til det nye år udarbejdes og vedtages.
- Udsendes mail med varsel om GF dato til medlemmerne, samt deadline for indsendelse af forslag til GF.
- Bestyrelsesmøde, hvor der laves beretning for forgangne år til GF. Forslag til GF aftales og indskrives i indkaldelse til GF.
- Der modtages regnskab fra FsO, og kassereren gennemgår regnskabet for kontrol af at samtlige bilag er medtaget.
- Regnskabet gennemgås og godkendes af interne revisorer i god tid inden GF.
- Bestyrelsesmøde, hvorefter der udsendes indkaldelse med godkendt regnskab samt beretning senest 14 dage inden GF. Der afholdes GF inden 1. april.
- Der udsendes brev til de 8 medlemmer, der ikke har mail, senest samme dag som mail udsendes til medlemmerne.
- Bestilling af 4 cbm stabilgrus til grusbeholdere, 1 cbm gul sand til rødt område, samt 2 cbm strandsand til legepladsen.
- Klippe låse på trailerudlån der har overvintret uden havenr eller tlf.nr.
Januar – Februar – Marts – April – Maj – Juni – Juli – August – September – Oktober – November – December
- Fælleshuset åbnes og klargøres til ny sæson. Udlejes i sommerhalvåret, udlejnings detaljer kan ses her
- Der åbnes for vand i brønden foran fælleshuset ugen før rengøring.
- Bestyrelsesmøde den 3 april med konstituering af bestyrelsen, samt aktivitetsplan for 2024. Sammen med Lugeudvalgets forperson fastlægges plan for lugedage, og evt aktiviteter på grønne områder.
- Inden 10 april sendes afregningsgrundlag med kloak og kontingent til FsO til betaling den 30.4.2024.
- Der aflæses vand i alle haver.
- Udsende regning på trailerplads for året.
- Kontoråbent torsdag den 11 og 25 april.
- Bestyrelsesmøde den 14. maj kl. 17.00
- Kontoråbent torsdag den 23. maj.
- Øko dag ved fælleshuset den 25.maj.
- Bestyrelsesmøde den 25. juni kl. 17.00.
- Skt. Hans fejring den 23. juni med bål ved fælleshuset.
- Kontoråbent torsdag den 6 og 20 juni.
- Inden 10 juni sendes afregningsgrundlag med kontingent til FsO til betaling den 1.7.2024
- 2 grønt containere 27/28/29 juni.
Januar – Februar – Marts – April – Maj – Juni – Juli – August – September – Oktober – November – December
- Der er ferielukket i hele juli måned.
- Bestyrelsesmøde den 13. august kl. 17.00.
- Kontoråbent torsdag den 1, 15 og 29 august.
September
- Bestyrelsesmøde den 17.september kl. 17.00.
- Kontoråbent torsdag den 12 og 26 september.
- 2 grønt containere den 27/28/29 september.
- Høstfest den 29. september.
Januar – Februar – Marts – April – Maj – Juni – Juli – August – September – Oktober – November – December
- Der afholdes bestyrelsesmøde den 22. oktober.
- Kontoråbent torsdag den 10 og 24 oktober.
- Sæsonafslutnings markering med Skrub af’ suppe i Fælleshuset. sidste weekend i oktober.
- Der lukkes for vand i brønden foran fælleshuset.
- Der aflæses vand i alle haver inden den 1.november, og gerne efter den 22, hvor Aarhus Vand normalt aflæser den store måler i Åbyvej.
- Booking af Fælleshuset for næste sæson/år er muligt fra den 1. november.
- Inden 10 november sendes afregningsgrundlag med vand og kontingent til FsO til betaling den 1.1.2024.
- Bestyrelsesmøde den 26. november kl. 17.00. Bestyrelsesmøder aftales for januar, februar og marts inden GF i marts.
- Der er julelukket i december måned.
Januar – Februar – Marts – April – Maj – Juni – Juli – August – September – Oktober – November – December