Fællesspisning!

Kom og vær med:

Vi mødes kl. 18.00 ved borde/bænkesættene udenfor fælleshuset (hvis det regner kan vi gå indenfor).
Man medbringer hver især egen mad, drikke og service.

Det er super hyggeligt!

onsdag d. 3. august
onsdag d. 17. august
onsdag d. 31. august
onsdag d. 14. september
onsdag d. 28. september

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.