Update på Sct. Hans arrangementet !
Vi har holdt møde i Sct. Hans udvalget og er kommet frem til at vi vil satse på at der stadig er medlemmer i haveforeningerne, der er interesseret og har lyst til at deltage og give en hånd med til at arrangere dette. Derfor har vi udarbejdet følgende plan hvor I kan se hvor I har mulighed for at hjælpe til.
Tirsdag den 19.6. kl. 19.00, mangler vi ca. 8-10 frivillige til AT SLÅ TELTET OP. (Der vil være øl og vand bag efter)
På dagen lørdag den 23.6. mangler vi :
BAR TJANS fra 19.00-21.00 3 pers. til salg og udlevering af øl, vin og vand. Desuden opfyldning.
BAR TJANS fra 21.00-23.00, 2 pers. til salg og udlevering af øl, vin, vand. Desuden opfyldning. ( Mehdi har meldt sig)
AFKRYDSER til udlevering af 2 stk øl, vin eller vand og 2 stk pølser med brød pr. have.
GRILL: 2 frivillige fra Bakkevang. Karsten og Jesper fra Vesterleds grill mestere
BÅLANSVARLIGE. 2 personer til indsamling af brænde, samt opbygning af bål. Samt brandovervåger. (Afventer desuden myndighedernes afbrændings direktiver) Bål tændes kl. 20.30
OPRYDNING efter kl. 23.00. Så mange som muligt.
Tirsdag den 26.6. kl.19.00. Telt nedtagning min. 8 personer.
Desuden: Børne ansvarlig der evt. kan arrangere snobrød el.lign. for de yngste medlemmer, der som altid får gratis is.
Musik og andre festlige indslag er meget velkomne.
Didde har ansvaret for baren og mobil pay
Pernille laver heksen og klare indkøb sammen med Linda, der også styrer is udlevering.
Vi mangler en BÅLTALER, så hvis nogen har en ide til hvem dette kan være, så giv os et praj.
OBS OBS OBS !
TILMELDING TIL OVENSTÅENDE INDEN DEN 10. JUNI KL. 20.00.
HVIS DER ER FOR FÅ TILMELDINGER MÅ VI AFLYSER ÅRETS SCT. HANS BÅL ARRAGEMENT
TILMELDING TIL:
Vesterled : Irene tlf. 41243970
Bakkevang: Pernille tlf. 29782518